2009. június 26., péntek

Éljen a vonzás törvénye!!!

Tegnap nehezen lendültünk be, ám annál izgalmasabb lett a nap vége.
Valamikor 10 felé indultunk be Manhattan-be. Első utunk egy hatalmas sportboltba vezetett, mert szükségünk volt cipőkre. Itt Queens-ben nem jártunk sikerrel, ezért a manhattani forgatagban bíztunk. Hajni bevitt minket egy Footlocker nevű cipőboltba, ahol borzalmas nagy volt a cipőválaszték. Többsége giccses, igénytelen förmedvény volt. Viszont találtunk egy tökjó puma cipőt mindössze 50 dollárért (kép oldalt). Megvettük, majd mentünk a következő boltba, hogy nekem is legyen cipőm. Én meg szerencsémre rátaláltam ha nem is álmaim, de vágyaim cipőjére, szintén 50 dollárért. Otthon ez a két pár cipő benne lett volna kb 40 000 Ft-ban. Ezek után már csak törölközőt kellett vennünk, mert egy db sem volt nálunk, és fél3kor jelenésünk volt a GYM-ben. Fél órás késéssel oda is értünk. Még életünkben nem mentünk így konditerembe, hogy a cipőt a dobozából szedtük elő, a törölközőt meg kellett fosztani a címkéjétől:-)Ahogy kijöttünk az öltözőből, rábukkantunk Tony-ra, a személyi edzőre. Elnézést kértem tőle, amiért késtünk fél órát. Azt mondta, semmi gond, kezdhetjük is:-) Bevitt egy kis terembe, ami tele volt mindenféle "kínzó" eszközzel. Addig Nyónyi elment bicajozni. Igen jó gyakorlatokat csináltunk. Nem kímélt a jóember, valószínűleg azért, mert megemlítettem neki, hogy kis hazánkban én is aerobik- és személyi edzőként próbáltam keresni kenyeremet. Nagyon meg lehetett velem elégedve, mert az egyik gyakorlat előtt felajánlotta, hogy ha megcsinálok belőle x db-ot, akkor jöhetek hozzá még egy ingyen edzésre. Hát megcsináltam, úgyhogy nyertem még egy ingyen órát. Ám ami ennél is fontosabb, megkérdezte, felhívhat -e jövő hónapban, mert akkor fogják felvenni a DVD-jét, és kéne neki még egy lány hozzá. Kicsit meglepődtem, de nagyon nagyon örültem a felajánlásnak. Érdemes volt szépen csinálni a gyakorlatokat. Mondjuk érzem is ma elég rendesen. Fincsi izomlázam lett. :) Edzés után beültünk Nyónyival az irodájába, ahol szóba jött a melókeresés. Mondtam neki, hogy a fitnesz szakmában szeretnék elhelyezkedni. Papírom is van róla. Erre felcsillant a szeme, hogy hétfőtől akár már kezdhetnék is egy másik GYM-ben, ahol szintén edzősködik. Sajnos azonban igen nagy akadály az, hogy nincs munkavállalói vízumom. Megígérte, utánajár, ki tudna engem szponzorálni. Ha talál valakit, akkor tényleg nincs más hátra, mint hazamenni, intézni a papírokat, és visszajönni totál legálisan. Azért ez így nagyon jól hangzik ÁM. Egyelőre nem is élem bele magamat, minden esetre a pozitív hozzáállás nem árt.
Ma visszük be neki a DVD-met. Milyen jó, hogy hoztam ki belőle. Említettem neki, hogy otthon én is készítettem egy DVD-t. Mondta, hogy okvetlenül vigyem be. Azt még szerintem nem is írtam, hogy a srác indiai. 8 éve él itt az USA-ban. Ahhoz képest elég jól nyomja. Egy nagy nevű GYM-ben személyi edző, meg állítólag van egy saját kis terme is.
Ha ez így összejönne, az lenne az igazi csoda! Én hiszek a csodákban!;-)
Nyónyi ma fogja felhívni a tampai dokit, mert ma itt lesz New York-ban, úgyhogy a mai program szerintem többek között ez lesz. Jó lenne ma feljutni az Empire State Building tetejére is. Bár elég ocsmány idő van. Oda szerintem napsütésben érdemes menni, akkor lehet igazán jó fotókat készíteni.
El ne felejtsem írni, hogy van még egy fejlemény. Kedden reggel 10 órára mennem kell állásinterjúra Brooklyn-ba, a Lucille Roberts nevű szintén hatalmas fitnesz stúdióba. Valami Larry nevű fickóval kezdtem el levelezni még otthonról. Tegnap írtam neki, hogy megérkeztem NYC-ba, mikor tudnánk találkozni, erre megadta ezt az időpontot. Ez is izgalmas lesz, de szerintem ide is fogok vinni egy DVD-t.
Nagyjából ennyi az új fejlemény :-) Azért örülök, hogy nem fogadtuk el a ***** család ajánlatát :-P

Legyetek jók! Még hallotok felőlünk!;-)

3 megjegyzés:

  1. Working as personal trainer is a very good idea!
    This may be useful for you possibly, www.personalpowertraining.net/personal_trainer_New_york.htm

    VálaszTörlés
  2. Nahát ez nagyon szuper!!! Hajrá Lányok, ügyik vagytok!!! Összefog jönni vmi nagyon tuti!!! Drukkolunk innen a messzi távolból!!!:)

    VálaszTörlés
  3. Örülök ügyik vagytok!Azért ha összejön a meló és lesz egy sztáredzői dvd-d szívesen fogadjuk!!!! :-) Puuszi

    VálaszTörlés