2009. július 21., kedd

Elkezdődött az ötödik is

Fogynak a napok, hetek elég lendületesen.
Ma nem eresztem bőre, mert már kezd kifolyni a szemem. Jóformán egész nap a gép előtt ülünk, és munkát keresünk.
Tegnap délelőtt végül is megcsináltuk a kecót Staten Island-en. A srác nagyon rendes volt, kijött értünk a komphoz, és vissza is vitt minket. Sőt, még pizzát is rendelt. Kb 3 óra alatt rendbe vágtuk a házat. Nagyon meg volt elégedve, kaptunk is tőle borravalót:) Érdekesség, hogy a kompért itt nem kell fizetni. Mókás, nem? Mivel Staten Island is New York City része, ezért totál ingyen lehet átutazni. Ezt a sok turista ki is használja, mert a kompról jól lehet látni a kőkurvát (alias Szabadság szobor:)
Miután hazaértünk, megpróbáltam telefonon elintézni a GYM tagság lemondását. Sajnos képtelenség volt. Felháborító, de nem tudsz egyszerűen kilépni a GYM-ből. Meg kell indokolni írásban, hogy miért nem kívánsz a továbbiakban hozzájuk járni. Már ez önmagában vérlázító. Az meg, hogy nem lehet őket telefonon elérni, egyenesen kiakasztó. Olyan ideges lettem, hogy mondtam Mónyinak, menjünk el edzeni, és törjünk , zúzzunk a teremben :) Végül is ez utóbbi elmaradt, megbeszéltem magammal, hogy higgadtan ma újra próbálkozom. Hát ma sem jártam sikerrel, úgyhogy megírtuk a nyilatkozatot, holnap feladjuk postán express. Nagyon durva dolgok vannak ÁM itten!
A mai nap újfent munka vadászattal telt. Telefonáltam vagy 30 helyre. Várunk visszajelzést egy pár helyről. Most már tényleg jó lenne találni valamit több szempontból is.
Délután eljött értünk Mónyi nagypapája és Éva néni. Elkísértük őket nagy bevásárló körútra, aztán felmentünk hozzájuk sörözni, enni és megnéztünk egy nagyon szép és szomorú fimet (Szomorú vasárnap; aki nem látta, nézze meg!).
Ezen kívül semmi érdekes nem történt.
Nem is szaporítom tovább a szót.
Mindenkinek szép napot kívánunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése