2009. július 29., szerda

Eat, Pray, Love

Szép napot minden lelkes, kedves olvasónak!
Valahol most járunk féltávnál kb. Annyi ideje vagyunk itt, amennyit még maradunk is:) Izgi, nem? Erre azért jöttem rá, mert egész egyszerűen megszámoltam a heteket, amiket még itt töltünk, és épp annyi jött ki, mint amennyi már eltelt. Na jó, ezt nem fogom leírni még 100 féle képpen:-))
Lényeg az, hogy tegnap voltunk egy nagyon kedves, szimpatikus -majdnem harlemi- házaspárnál. Takarító melót hirdettek, így hát leegyeztettem velük egy időpontot. Kellemesen csalódtunk, mikor kiderült, hogy a cím, amit megadtak , az ő lakásuk címe, ugyanis egy irodára számítottunk. Elmesélték a magán bizniszük történetét, mi is elmeséltük nekik eddigi pályafutásunkat itt NYC-ben. Ami a lényeg, hogy 8 $-t tudnak fizetni óránként, de szokott lenni borravaló is. Ismét azt tudom mondani, hogy nem túl jó pénz (itteni viszonylatban), de a semminél végre több lenne, és viszonylag állandó munkáról lenne szó. Nem volt gondjuk azzal sem, hogy nincs social security számunk, tehát hogy nem vállalhatunk munkát itt az USA-ban. Abban maradtunk, hogy szólnak, amint beérkezik egy megrendelés.
Van még egy munka lehetőség, Brooklynban. Szintén állandó takarítás. Ez 10 dolláros órabérrel működne, viszont egy magyar csaj hirdette meg, és a munkáért 250 $-t kér. Mondtam Mónyinak, csakis az első heti fizetésből vagyok hajlandó kifizetni ezt az összeget. Meló fronton ennyi a történés. Pennsylvánia azóta is hív, úgyhogy arról már le is mondtunk.
Hétfőn volt egy érdekes alakításom bent Manhattan-ben. Edzés után elindultunk felkutatni Julia-t és a forgatási helyszínt.:) Annyit tudunk, hogy Manhattan Downtown-ban forgatnak. Sajnos ez nem túl pontos helymeghatározás, mert Downtown sem kicsi, úgyhogy kolbászoltunk egyet Tribeca és West Village környéként, hátha belebotlunk a stábba. Nem telt el fél óra sem, és az egyik utcában ott tanyázott egy hatalmas kamion. Mondtam Mónyinak, ide menjünk be, mert kamera szagot érzek:-) Végülis vaklárma volt, Julia-nak se hírét, se hamvát nem találtuk, így odébb álltunk. Újabb kiadós séta várt ránk érintve a Battery parkot (itt készültek az esős képek), a híres new yorki bikát, a Wall Street-et, a World Trade Center helyét. Épp elhagytuk a pénz gyártók utcáját, amikor hirtelen elkezdtem sprintelni, közben ordítottam Mónyinak, hogy jöjjön utánam, hisz a fényképezőgép nála volt. Megpillantottam ugyanis egy hatalmas szőrös mikrofonok kíséretében hömpölygő tömeget, körülöttük kamerákat, fotósokat, és az villant át az agyamon, hogy ez CSAK és KIZÁRÓLAG Julia Roberts lehet :-)) Mónyi el nem tudta képzelni, hova rohanok, mi ütött belém. Ő már csak akkor látta, hogy forgatás van, amikor az egyik kereszteződésnél megállított engem egy biztonsági ember. ( Na az se nézett biztos elmebetegnek: papucsban táskával egy idióta turista sprintel a kamerák felé :-)) Nos, csak annyit mondok, vaklárma II. :-) Ez sem ő volt. :)) De már annyira közel járunk, érzem, hogy legközelebb sikerül Julia-t is lencsevégre kapni. Annál is inkább, mert a neten találtam egy oldalt, ahova irogatják a füleseket, hogy mikor hol fog forgatni a stáb. Azt már tudom, hogy augusztus 5-én a Central Parkban vesznek fel jeleneteket, csak megint az a gond ezzel, hogy a Central Park is hatalmas. Még szerencse, hogy a kamionok sem kicsik:)
Egyébként az Eat, Pray, Love című filmet forgatják, ami 2011-ben kerül a néző közönség elé.


Pusszantás mindenkinek, megyek KV-t főzni.

3 megjegyzés:

  1. Érzem a kávé illatát, de nálunk már este van így nem iszom feketét. Jó neketk, hogy ennyi mindent láttok, de nekünk is jó, mert jól leírjátok.
    Pusza: Szegediék

    VálaszTörlés
  2. Do you Know that?
    http://www.newcomersguideusa.com/hu

    VálaszTörlés
  3. Azt a csúnyahajút miért nem vicceltétek meg egy szál gyufával????

    VálaszTörlés